miercuri, 3 octombrie 2007

MASINI: -=Mercedes CLS - Un desing mai mult decat placut.=-


Masina a devenit un obiect indispensabil in zilele noastre. Fiecare adolescent viseaza sa ajunga sa aiba o casa frumoasa si in mod special o masina exceptionala, daca se poate unica, asa cum si-ar dori-o ei pentru a atrage atentia intr-un mod exagerat si pentru a fii invidiati de multi semeni. Intr-adevar sunt foarte multe masini frumoase si chiar exceptionale daca as putea spune asa, insa de cele mai multe ori cele pe care ni le-am dori cu adevarat nu prea si le doreste prietenul nostru, buzunarul. O masina cu adevarat frumoasa, cu un pret destul de ridicat pentru majoritatea populatiei dar accesibil pentru restul, este o masina germana, de calitate, construita de un constructor renumit pentru stilul si performantele sale. Aceasta masina, dupa cum vati dat seama inca din titlu, este MERCEDES CLS.
Mercede
s CLS este o imbinare echilibrata intre un design de invidiat si o performanta superioara. Deoarece nu era suficient un singur model al acestei masini, constructorul a scos pe piata mult mai multe versiuni decat imi imaginam. Din toate aceste versiuni amintim: M. ML Klasse 280 CDI, M. ML Klasse 350, M. CLS 320 CDI, M. CLS 320 CDI, M. CLS 350, M. ML Klasse 500, M. ML Klasse 420 CDI, M. GL Klasse 450 4M, M. GL Klasse 500 4M precum si modelele de top ale acestei masini M. Klasse ML 63 AMG, M. CLS 63 AMG, M. G Klasse 55 AMG. Preturile la aceata masina pornesc si ele tot la fel de rapid ca si masina noastra, incepand de la umila suma de 42.000 E cip si pana la 98.700 E cip la versiunea de top modificata de expertul in tunning, maretul AMG. Motorizarile sunt din ce in ce mai bune, incepand cu 190 CP la varianta de 42.000 E si pana la vreo 520 CP la varianta AMG. CLS-ul nu este chair asa de nesatul daca ne aducem aminte si ce se ascunde sub capota, el consumand de la 9,4 L mediu la cel de 190 CP si pana la 14,5 L mediu la monstrul de 520 CP. Viteza ne este data in functie de banii de care suntem disponibili sa scapam in folosul CLS-ului si anume de la 205 Km/H la cei 190 CP si pana la 250 Km/H (limitat electronic) la motorizarea AMG. Insa scapand de inhibitia limitarii electronice scapam totodata si acul vitezometrului pana pe la 310 Km/H. Deja pot spune ca intr-o astfel de masina la aceasta viteza apare procesul de metamorfozare, transfrormandu-se treptat dintr-o masina superba intr-o fiara exemplara si la apogeu intr-o adevarata racheta pe roti accesibila tuturor celor care au CARTE si au si parte. Confortul interior nu cred ca mai este necesar sa-l prezint, sa enumar inca odata tapiterie de piele, insertii lemn, computer bord, banchete rabatabile, radio CD/Mp3, navigare satelit, climatizare, toate acestea putand fi "apliacte" masinii in functie de nevoia si buzunarul clientului.
Sa fii soferul unui CLS 63 AMG, nelimitat electronic, si sa treci pe langa un conducator de Porche sau Ferrarii(masinile sa fie cam la acelasi pret, aproximativ, circa) si sa se uite urat la tine, sa te mai gandesti si la confortul sporit din interiorul "biroului" tau pe roti, o sa ai o mare satisfactie.
Daca stam putin si ne aducem aminte acest model exemplar a iesit pe portile mamei uzine in anul 2005, sper sa nu gresesc, invadand incet dar sigur strazile mondene.. Acum suntem in anul 2007, la 2 ani de la lansarea modelului Mercedes CLS si inca impresioneaza profund ochiul unui cunoscator si impatimit auto. Urmeaza o simpla intrebare. Daca acum dupa doi ani acesta masina se mentine extrem de tare pe picioare, sau mai bine zis pe roti, cand dorintele conducatorilor auto au evoluat, devenind deja niste pretentii din ce in ce mai fitoase, dar acum doi ani?? Hmmm.... Mai mult ca sigur facea furori. Imi aduc aminte cand am vazut un astfel de model prima oara in realitate... era un model pe carel trada aspectul. Era prea agresiva pentru o limuzina de lux, era o masina 2 in 1 daca ma pot exprima asa rudimentar, era de fapt o felina intr-o limuzina. In final nu pot spune decat faptul ca CLS este o masina foarte frumoasa si mai mult ca sigur o sportiva adevarata..... Astept comentari si pareri de la voi.. stimati vizitatori.
banner
banner
banner